רופאה של קלינטון: "כשירה לכהן כנשיאה", טראמפ מוביל באוהיו

    רוסיה: דבריו של אובמה נגד טראמפ לא תורמים ליחסים בין המדינות
    אבי יעקב 1 Comment on רופאה של קלינטון: "כשירה לכהן כנשיאה", טראמפ מוביל באוהיו

    סקר: טראמפ מוביל על קלינטון באוהיו • משפחת קלינטון: נתנתק מקרן קלינטון אם הילרי תיבחר • קלינטון תיפגש עם נשיאי מצרים ואוקראינה • הבכיר הרפובליקני חזר בו מדבריו כי רוסיה פרצה למחשבי המפלגה

    רוסיה: דבריו של אובמה נגד טראמפ לא תורמים ליחסים בין המדינות
    14:18
    06.05.24
    אפרת ברזל No Comments on "אבא הלקה את עצמו כל חייו שלא הציל את משפחתו מהשמדה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מטה הבחירות של המועמדת לנשיאות ארה"ב הילרי קלינטון מנסה למזער נזקים לאחר התמוטטת שחוותה בתחילת השבוע, במהלך טקס לציון 15 שנה לפיגועי 11 בספטמבר, ופרסם את הדוח הרפואי שלה – על פי הדוח, לאחר שלקתה בדלקת ריאות, היא מתאוששת וממשיכה להיות "בריאה וראויה לשמש כנשיאת ארצות הברית".

    ואולם למרות זאת הקהל מצביע ברגליים. המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, מוביל על יריבתו הדמוקרטית הילרי קלינטון ב-5% באוהיו. כך עולה מסקר שפרסמה רשת בלומברג – על פי הסקר, טראמפ זוכה לשיעור תמיכה של 48%, בעוד קלינטון זוכה ל-43%.

    משפחת קלינטון הודיעה כי תתנתק לחלוטין מקרן הסיוע הבינלאומית שהקימה, אם הילרי תיבחר לנשיאת ארה"ב – בהודעת נאמר כי ביל וצ'לסי יתפטרו ממועצת המנהלים של מיזם הבריאות, המהווה כשני שלישים מפעילות הקרן, והשם קלינטון יוסר ממנה.

    ולא רק זו אלא מטה הבחירות של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון, הודיע גם כי היא תפגוש בשבוע הבא את נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי וכן את נשיא אוקראינה, פטרו פורושנקו במהלך העצרת הכללית של האו"ם בניו יורק – על פי הודעת המטה, קלינטון צפויה להיפגש גם עם מנהיגים מארצות נוספות.

    ועוד ממערכת הבחירות: יו"ר הוועדה לביטחון לאומי מטעם המפלגה הרפובליקנית, מייקל מק'קאול, חזר בו מדבריו כי רוסיה עמדה מאחורי פריצה למערכות המחשבים של הוועידה הרפובליקנית הלאומית – "לא התבטאתי כשורה כשהכרזתי שמחשבי המפלגה נפרצו", אמר והוסיף כי התכוון לומר שבנוסף למחשבי הוועידה הדמוקרטית, כמה מחשבים של המפלגה הרפובליקנית נפרצו גם הם.

    ומי עומד לצידו של טראמפ? פוטין. בקרמלין טענו כי הצהרותיו של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, בנושא המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ, הן "אנטי-רוסיות" – הדברים נאמרו לאחר שאובמה ביקר את טראמפ על השבחים שחלק לנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. בתגובה אמר דובר הקרמלין, דימיטרי פסקוב, שדבריו של אובמה ודאי שלא ישפרו את היחסים העדינים בין המדינות.



    1 תגובות

    מיין תגובות